Followers

Tuesday 8 November 2011

PAKEJ MAKAN ANGIN JAKARTA-BANDUNG  
5 hari 4 malam cuma RM 1,555.00

Bila memikirkan tentang beristirehat yang menyegarkan, Jakarta dan Bandung di katakan banyak menyediakan suasana dan iklim kesegaran kepada sesiapa sahaja. Kesegaran yang di hirupi itu akan sentiasa menjadi kenangan yang akan membuatkan kita begitu teruja dan mahu terus berkunjung ke bandar-bandar berkenaan.

Selepas penat bekerja, ambilah cuti sejenak dan sertailah pakej MAKAN ANGIN JAKARTA BANDUNG 5 HARI 4 MALAM  dengan kunjungan di tempat-tempat menarik di Jakarta dan Bandung. Di samping melihat suasana sekeliling yang boleh mendekatkan kita kepada kejadian alam, kita juga dapat memilih ole-ole pilihan hati  di pusat-pusat membeli belah.

Siapa yang boleh melupakan Cibaduyut, Pasar Baru, Rumah Mode, Le Grande, Mangga Besar, Cempaka Mas dan Juga Tanah Abang. Semua tempat-tempat ini akan memberikan keceriaan  dan akan meminggirkan rasa kepenatan yang sebelum ini menyelubungi diri akan beban kerja yang tidak pernah meringgankan.

BEREHATLAH SEKETIKA dan berbincanglah dengan kami tentang pakej Makan Angin Jakarta- Bandung 5 hari 4 malam ini Cuma RM1,555.00 Juga tersedia pakej Makan Angin Jakarta-Bandung untuk 4 hari 3 malam RM1,480. Minima peserta 4 orang.
Pakej Kayangan Vacation ini di bawa kepada anda oleh Geomatika Travel & Tours Sdn Bhd (KPL/LN 4484) Tel 03 42520233 untuk perhatian Fahmi atau tel 013 3416783 untuk perhatian koordinator program Hashim Akob atau e mail: geotour4484@gmail.com atau hashim_akob@yahoo.com


 

No comments:

Post a Comment