Followers

Monday 7 November 2011

JAKARTA SHOPPING PARADISE
Pakej 3 hari 2 malam bermula dari RM1111.00*

Jakarta, kota dengan seribu peristiwa atau kota yang tidak pernah tidur dan kota yang menghidangkan apa sahaja yang kita inginkan. Dengan puluhan juta rakyatnya, Jakarta tetap menjemput semua orang untuk membicara tentang perniagaan, budaya dan kesenian dan juga tentang kehidupan.

Tetapi Jakarta juga adalah syurga membeli belah. Pusat-pusat membeli belah yang besar dan kecil tumbuh macam cendawan di Jakarta dan juga bandar-bandar di sekitarnya. Dengan itu  kami ingin mempelawa orang ramai untuk menyertai pakej JAKARTA SHOPPING PARADISE  dengan harga DARI RM 1111.00 (Minimun 4 orang). Harga ini meliputi penerbangan Kuala Lumpur- Jakarta dan balik, penginapan hotel,  dan pengangkutan selama 3 hari.
Tempat-tempat yang di cadangkan ialah pusat pemborongan Tanah Abang,  pusat tekstil Mayestik, Mangga Dua, Chempaka Mas, Blok M atau mencari keceriaan di Ancol dan mungkin banyak lagi kalau waktu mengizinkan. Anda juga boleh mencuba SPA di Jakarta atas perbiayaan sendiri. Daftarlah dengan kami dan tentulah sendiri tarikh anda. 

* Harga bergantung kepada tiket penerbangan dan hotel semasa membuat tempahan.
Pakej Kayangan Vacation ini di bawa kepada anda oleh Geomatika Travel & Tours Sdn Bhd (KPL/LN 4484) Tel 03 42520233 untuk perhatian Fahmi atau tel 013 3416783 untuk perhatian koordinator program Hashim Akob atau e mail: geotour4484@gmail.com atau hashim_akob@yahoo.com

No comments:

Post a Comment