Followers

Friday 11 November 2011

BELAJAR SURFING DI BALI 
Mampukah anda meluncur di bawah ombak yang bergulung seperti di lihat di pantai Hawaii? Tetapi itu yang sudah professional. Tetapi peluncur professional juga bermula daripada latihan asas seperti membiasakan diri di persisir pantai. Latihan demi latihan di lakukan dan ianya kemudian berkeinginan bertarung dengan ombak yang lebih besar.
Anda tidak perlu pandai berenang tetapi keinginan untuk terlibat dalam aktiviti yang bercabar ini adalah bekalan yang cukup selesa untuk anda mencuba rafting  Bali ini. Latihan yang di berikan oleh jurulatih professional  di Bali ini akan membolehkan anda dapat  berdiri di atas papan luncur dalam masa yang singkat sahaja. Pakej 3 sessi rafting di Bali untuk 4 hari 3 malam ini akan memberikan anda keseronokan untuk meluncur seperti seorang peluncur professional.
Pakej Belajar Rafing di Bali ini bernilai RM 1,300.00 seorang. Harga ini ialah untuk bayaran latihan rafting untuk 3 sessi, penginapan , makan minum dan pengangkutan. IANYA TIDAK meliputi tiket penerbangan ke Bali. Minimum penyertaan 4 orang.

Pakej Belajar Surfing di Bali yang menjanjikan kehebatan ini di bawa kepada anda oleh Geomatika Travel & Tours Sdn Bhd (KPL/LN 4484) Tel 03 42520233 untuk perhatian Fahmi atau tel 013 3416783 untuk perhatian koordinator program Hashim Akob atau e mail: geotour4484@gmail.com atau hashim_akob@yahoo.com

No comments:

Post a Comment