Followers

Tuesday 8 November 2011

BANDUNG SHOPPING PARADISE
Pakej termurah 3 hari 2 malam DARI RM 990.00*

BERPESTALAH DI BANDUNG! Bandung yang di kenali kota budaya turut di berikan gelaran Paris Van Java, suatu gelaran yang menampakan kehebatan Bandung sebagai kota yang begitu moden, dinamik dan di minati ramai.
                
Bandung juga turut menghidangkan kepelbagaian dalam kegiatan hariannya seperti pelancongan dengan alam semulajadi yang begitu mempesonakan. Bandung juga di kelilingi banjaran gunung berapi dan bukit bukau yang turut mendapat perhatian pelancong.

Namun begitu Bandung juga di kenali sebagai kota yang menghidangkan pelbagai produk dengan harga yang begitu murah. Tidak hairanlah di mana sahaja kita berada kita akan bertemu dengan orang ramai yang berpusu-pusu membeli belah. Antara tempat yang begitu popular untuk membeli belah di Bandung ialah Pasar baru, factory outlet, Jalan Dago, Jalan Braga dan banyak lagi.
Dengan itu kami ingin mempelawa orang ramai untuk menyertai pakej BANDUNG SHOPPING PARADISE  dengan harga bermula dari RM 990.00 untuk twin sharing dan RM 1,111.00 untuk single. Harga ini meliputi penerbangan Kuala Lumpur-Bandung, penginapan, sarapan pagi dan airport transfer. Tempahlah dari sekarang untuk membeli belah di kota Bandung . Minima pakej ialah 4 orang. ( **harga pakej ini bergantung kepada harga tiket penerbangan dan kekosongan kamar penginapan) 

Pakej Kayangan Vacation ini di bawa kepada anda oleh Geomatika Travel & Tours Sdn Bhd (KPL/LN 4484) Tel 03 42520233 untuk perhatian Fahmi atau tel 013 3416783 untuk perhatian koordinator program Hashim Akob atau e mail: geotour4484@gmail.com atau hashim_akob@yahoo.comPakej ini juga boleh di ubah suaikan untuk menjadikan sebagai pakej percutian dengan tambahan kos pengangkutan dan makan minum. Berundinglah dengan kami secepat mungkin.

No comments:

Post a Comment