Followers

Monday 7 November 2011

KEMBARA KELUARGA DI GARUT
DENGAN PENYAJIAN KAMBING GULING (KAMBING PANGGANG)


Pihak kami sedia mengaturkan program percutian keluarga sama ada dalam bentuk kembara atau lebih kepada program membeli belah atau campuran kedua-duanya sekali. Namun pada kebiasaanya percutian keluarga berlangsung di kawasan yang jauh dari kota seperti Garut, Tasikmalaya, Puncak dan sebagainya. Anda boleh memilih sama ada ingin menginap di hotel, chalet atau khemah-khemah yang di sediakan.

Di manapun anda ingin menginap pihak kami tetap bersama anda dan pengawal-pegawal kami akan memberikan perlindungan 24 jam untuk memastikan percutian anda benar-benar bernilai.

Acara-acaranya untuk keluarga adalah pelbagai seperti menawan pucak gunung Papandayan, team building, aktiviti sukan air ( aktiviti lasak arung jeram tidak di benarkan kanak-kanak di bawah umur 14 tahun), pendakian bukit bukau, jungle treckking dan pada sebelah malamnya di adakan pula unggun api dengan di sajikan kambing guling ataupun kambing panggang.
Anda juga boleh meminta di sediakan makanan tradisi masyarakat Garut kalau anda ingin mencubanya. Peserta juga boleh menempah set karaoke untuk memeriahkan percutian keluarga anda. Rancanglah percutian keluarga anda bersama kami. Tarikh percutian anda yang tentukan…
Pakej Kayangan Vacation ini di bawa kepada anda oleh Geomatika Travel & Tours Sdn Bhd (KPL/LN 4484) Tel 03 42520233 untuk perhatian Fahmi atau tel 013 3416783 untuk perhatian koordinator program Hashim Akob atau e mail: geotour4484@gmail.com atau hashim_akob@yahoo.com

No comments:

Post a Comment