Followers

Monday 7 November 2011


 MENINJAU PERNIAGAAN IKS INDONESIA

Ramai yang mengakui bahawa Indonesia begitu komited dalam mempertingkat sektor IKS ( Industri Kecil dan Sederhana). Mereka di katakan mempunyai sistem yang teratur dalam melonjakkan kredibiliti usahawan di samping berusaha keras untuk melebarkan lagi pasaran produk-produk tempatan mereka.

Boleh di katakana IKS berkembang di mana sahaja dan kebanyakannya di pasarkan melepasi sempadan. Kita dapat melihat bagaimana bandar kecil seperti Jepara, Pekalongan, Tasikmalaya, Lombok, Kasongan, Garut dan Cirebon menjadi distinasi-distanasi penting dalam pergerakan pembangunan IKS. Ini belum lagi Bandar-bandar utama seperti Jakarta, Bandung, Surabaya, Yogyakarta,Medan, Ujung Padang dan sebagainya yang di katakana bertindak sebagai pelopor pemasaran produk-produk Indonesia ini.

Bagaimana IKS ini dapat di perkembangkan perlu di lihat dalam banyak aspek. Ianya perlu di rungkai dan di berikan penelitian yang tinggi oleh semua pihak.

Kayangan Vacation akan membawa semua usahawan ke Indonesia yang ingin melihat dari dekat tentang pembangunan IKS di sana. Berbincanglah dengan kami  tentang sektor-sektor yang sesuai di tinjau di Indonesia. Kami bersama anda untuk membangunkan IKS Negara.

Pakej Kayangan Vacation ini di bawa kepada anda oleh Geomatika Travel & Tours Sdn Bhd (KPL/LN 4484) Tel 03 42520233 untuk perhatian Fahmi atau tel 013 3416783 untuk perhatian koordinator program Hashim Akob atau e mail: geotour4484@gmail.com atau hashim_akob@yahoo.com

No comments:

Post a Comment